La Garbinada · Costa Brava · Ubicació »
Cerrar
Vacances a la Costa Brava
35€
Fondo decorativo

Vacances a la Costa Brava

Pròximament
La Garbinada·Costa Brava»

Programa del 2026

Us esperem a l'estiu del 2027

Més informació

Vine a gaudir d’unes vacances plenes d’activitats en família a la nostra casa de colònies La Garbinada, situada a la desembocadura del riu Ter, a pocs metres de la platja! Les habitacions han estat renovades amb nous banys, i a més comptem amb el nou Edifici Tramuntana, que ofereix habitacions hoteleres amb aire condicionat! Volem que et sentis com a casa! Desconnecta, gaudeix de la natura i viu una experiència única amb els teus.

Activitats per a totes les edats*

Activitats de 3 a 7 anys

  • Reptes i paranys: mini camp d’aventura.
  • El submarí: coneixerem les profunditats del mar des d’un submarí.
  • El cub: laberint de 4 plantes… trobareu la sortida? (3 i 4 anys)
  • Apunta, tira i encerta: proves de tir i llançament que combinen habilitat, precisió i concentració. (3 i 4 anys)
  • Escalada: entrenarem la força de braços i cames desplaçant-nos pel rocòdrom (5 a 7 anys)
  • Circuit de mixaventura: circuit d’habilitats motrius, de força, potencia i equilibri (5 a 7 anys)

Activitats a partir dels 8 anys

  • Circuit multiaventura de ponts elevats i tirolines: pentàgon de camins
    penjants, podreu triar el camí que més us agradi. Novetat! (A partir de 10 anys)
  • Circuit de mixaventura: circuit d’habilitats motrius, de força, potencia i equilibri (8 i 9 anys)
  • Tir amb arc: Descobrirem la tècnica del tir intuïtiu posant també a prova la nostra concentració.
  • Escalada en rocòdrom : Us convidem a descobrir quina sensació tenen els escaladors, a la vegada que entrenarem la força de braços i cames. Novetat!
  • Ruta de BTT: ruta en bicicleta pels camins de la zona.
  • ARCHERYTAG! Novetat!

Activitats per a tota la família

SORTIDA A LA BASE NÀUTICA ROSA DELS VENTS (Gola del Ter):
(Només per estades de 4 nits o més). Desplaçament en vehicle propi

– Navegació a vela lleugera cap a les Illes Medes (Costa Brava): us proposem aquest bateig de vela amb un catamarà. Navegarem en diferents rumbs aprofitant la força del vent, sempre amb l’ajuda del monitor especialista. (A partir de 8 anys)

– Jocs a la platja: practicarem diferents modalitats esportives en equip a la sorra

SORTIDA A LA BASE ESPORTIVA MARCEL MAILLOT:
(Només per estades de 4 nits o més). Desplaçament en vehicle propi

-Paintball: és un esport en què s’enfronten dos equips amb l’objectiu d’eliminar tots els jugadors de l’equip contrari o aconseguir un objectiu (com ara capturar la bandera o eliminar un jugador en concret)

Els participants fareu servir »marcadors» per llençar petites boles de pintura contra els altres jugadors. (A partir de 12 anys)

-Circuit de Quads: posarem en pràctica l’habilitat com a conductors/es. (8 a 11 anys)

-Circuit de mini aventura: recorregut de cordes, on posaran a prova les seves habilitats i equilibris, a més de divertir-se molt. (3 a 7 anys)

-MAX CROSS: és un circuit per equips de proves d’habilitat i agilitat remullades en aigua, on la diversió està assegurada! (tothom)

SORTIDA A LA BASE NÀUTICA ROSA DELS VENTS (Riu Ter Sud):
(Només per estades de 3 nits o més). Desplaçament a peu

– Ruta en Caiac: aprendrem a navegar en caiac amb un itinerari fàcil per aprendre ràpid, farem jocs i activitats lúdiques en equip. (tothom)
– Paddle Surf: navegarem pel riu Ter mantenint l’equilibri a sobre una planxa i impulsats per un rem. (A partir de 8 anys)
– Paddle XXL: jocs d’equilibris per equips de 8 persones sobre una planxa gegant. (tothom)

  • GIMCANA PER EQUIPS A TORROELLA DE MONTGRÍ
    (Desplaçament en vehicle propi)
  • VISITA GUIADA AL POBLAT IBÈRIC D’ULLESTRET
    (Desplaçament en vehicle propi)
  • AQUAESPORTS
  • AQUAGYM: ballarem a la piscina al ritme musical dels nostres monitors/es.
  • SORTIDA A LA MAGNÍFICA CALA CALELLA
  • Snorkel: Amb un tub, unes ulleres i unes aletes ens endinsarem a les aigües cristallines de la Costa Brava per observar i gaudir de la fauna marina (A partir de 8 anys)
  • Els més menuts faran observació d’espècies marines a les roques (3 a 7 anys)
    (Desplaçament en vehicle propi)
  • OLIMPÍADES GARBI!

Als vespres…

  • MINIDISCOS I ACTIVITATS DE LLEURE NOCTURN: Cada nit tindrem minidiscos per als més petits! Després serà el torn de tota la família amb jocs, concursos i activitats nocturnes per a gaudir al màxim!
  • FESTA TEMÀTICA: Prepara’t per una festa temàtica especial sorpresa!
  • SOPAR DE GALA I GRAN FESTA BLANCA:
    Brillarem a la gran festa Blanca! Una nit espectacular amb música, llums i diversió per a totes les edats. Una experiència única per gaudir en companyia.

Per viure l’experiència al màxim no oblidis el teu millor outfit blanc!

I diàriament…

  • GRAN CASINET: Cada dia a migdia, t’obrirem les portes del Gran Casinet, una zona tranquil.la per a totes les edats on podràs gaudir jugant a jocs de taula o realitzant activitats relaxants. Un espai ideal per a desconnectar i passar una estona agradable.
  • TORNEJOS FAMILIARS DE TARDA!: Organitzarem diversos tornejos on podreu posar a prova les vostres habilitats.
Les activitats per als més petits son a partir de 3 anys*
Activitats Turisme en Familia
Cuidem del Medi Ambient, com arribar amb transport públic:
Companyia d’autobusos “Sarfa” fins Torroella de Montgrí i després un servei de taxi fins el centre. 3 km en taxi.
La Garbinada · Camí de La Gola, s/n, 17257 - Costa Brava Ubicació »

Serveis

Activitats Turisme en Familia

El preu inclou

  • L'animació dels monitors de Rosa dels Vents.
  • Servei de ludoteca durant 45 minuts per nens de 3 a 10 anys després de dinar, només durant les estades d'estiu i de caps de setmana llargs.
  • Servei de menjador tipus self.
  • Llençols, fundes de coixí i mantes.

El preu NO inclou

  • Servei de tovalloles de bany i d'habitació i estris d'higiene personal.
  • Bressols disponibles per a nadons.
  • Programa d'activitats per Nens de 0 a 2 anys.

Descobreix els programes destacats de Vacances d'estiu