Preus per persona i nit tot inclòs: activitats, allotjament, pensió completa i IVA.
De la tarda del dimarts 23 al dinar del dimecres 24 (1 pensió completa)
Celebreu la revetlla de Sant Joan en família amb una tarda de piscina, música i animació, seguida d’un sopar especial i festa de Sant Joan amb ball, jocs populars i coca. L’endemà al matí, activitats per a totes les edats per completar un Sant Joan ple d’experiències compartides.
Per gaudir de la festa amb seguretat, no es permet l’ús de focs artificials.

Activitats per a totes les edats*
Dia 23 – Tarda i vespre
A partir de les 17 h us esperem a Mas Badó per gaudir d’una tarda refrescant a la piscina, amb música i animació per a grans i petits.
Al vespre, viurem un programa especial de celebració de la revetlla de Sant Joan.
A les 20.30 h, ben guarnits, començarem la festa amb un sopar i, a partir de les 22 h, brindarem tots plegats amb coca, refrescs i cava, acompanyats per l’equip de monitors i monitores. Donarem pas a la gran festa de Sant Joan, amb ball, música i jocs populars, fins a la 1 h de la matinada.
Dia 24 – Matí
Al matí, gaudirem d’una activitat de ponts amb circuits diferenciats per a totes les edats i d’un recorregut pels passadissos secrets, ideals per tancar el cap de setmana amb una proposta familiar i lúdica.
Cuidem del Medi Ambient, com arribar amb transport públic:
Agafar autobús fins Caldes de Montbui i a la mateixa estació agafar un altre autobús direcció Moià i baixar a “Camí del M. Badó”, seguir 500 a peu. Mas Badó · Camí del Mas Badó, 1-2 , 08189 - Montseny Ubicació »Serveis
El preu inclou
- L'animació dels monitors de Rosa dels Vents.
- Servei de menjador tipus self.
- Llençols, fundes de coixí i mantes.
El preu NO inclou
- Servei de tovalloles de bany i d'habitació i estris d'higiene personal.
- Bressols disponibles per a nadons.
- Programa d'activitats per Nens de 0 a 2 anys.





