0
Mas Badó · Montseny · Ubicació »
Cerrar
Post-Halloween
38€
Fondo decorativo

Post-Halloween

Últimes places
Mas Badó·Montseny»

del 11-11-2023 al 12-11-2023

des de 38€ /nit tot inclòs

Preus per persona i nit tot inclòs: Activitats, allotjament, pensió completa i IVA

Del dinar de dissabte al del diumenge, 1 pensió completa + dinar extra.

Explica la llegenda que fa molts i molts anys Mas Badó havia estat un hospital… Es diu que passaven fets molt estranys. Els veïns es queixaven perquè sentien crits de dia i de nit, veien coses estranyes i molta gent entrava, però molts no en sortien… i els que aconseguien sortir mai tornaven a ser els mateixos. Es diu que cada nit de Halloween la casa torna als seus inicis. Vols vindre a comprovar-ho i visitar els seus passadissos?

Activitats per a totes les edats*

🧟 TALLER DE MAQUILLATGE TERRORÍFIC, FLASHMOB i GIMCANA TERRORÍFICA.

Per poder ajudar els morts a trobar el seu camí haurem de superar unes proves que ens posaran al límit.

Ens maquillarem i aprendrem a fer-nos ferides per transformar-nos en zombis, bruixes o personatges terrorífics vinculats a la mort i així ajudar els esperits a trobar el seu camí.

No ens podem oblidar de ballar com ells i animar-los a continuar el seu camí.

 

🎃 NIT DE HALLOWEEN

Farem una gran festa on tothom anirà disfressat per fer el ritual del ball dels zombis quan marxi el sol… i posarem llum a la foscor.

 

👻 DIUMENGE TERRORÍFIC!

  • L’escombra Voladora: Experimentarem la sensació de volar sobre una escombra com feien les bruixes antigament. Caldrà dir ben fort l’encanteri “abra cadabra …”
  • Caçadors de fantasmes: A partir de 8 anys viatjarem en el temps a l’edat mitja, quan es caçaven amb arcs i fletxes els fantasmes que volaven i s’amagaven pels boscos. Els més menuts faran un recorregut d’aventura pel bosc per trobar els amagatalls.
Les activitats per als més petits son a partir de 3 anys*
Activitats Turisme en Familia
Cuidem del Medi Ambient, com arribar amb transport públic:
Agafar autobús fins Caldes de Montbui i a la mateixa estació agafar un altre autobús direcció Moià i baixar a “Camí del M. Badó”, seguir 500 a peu.
Mas Badó · Camí del Mas Badó, 1-2 , 08189 - Montseny Ubicació »

Serveis

Activitats Turisme en Familia

El preu inclou

  • L'animació dels monitors de Rosa dels Vents.
  • Servei de menjador tipus self.
  • Llençols, fundes de coixí i mantes.

El preu NO inclou

  • Servei de tovalloles de bany i d'habitació i estris d'higiene personal.
  • Bressols disponibles per a nadons.
  • Programa d'activitats per Nens de 0 a 2 anys.

Descobreix els programes destacats de Caps de Setmana Temàtics